The Sims™ 4

Kolejna czerwcowa aktualizacja

Na Origin dostępna jest już najnowsza aktualizacja “The Sims 4”, która wprowadza do gry potwora pod łóżkiem.

Image title

Opublikowano także pełną listę zmian, jakie przynosi aktualizcja.

Aktualizacja: 23-06-2016 – wersja PC 1.20.60.1020 / wersja Mac 1.20.60.ksiaze0

Czołem, Simomaniacy!

Czerwiec powoli dobiega końca… Lato w pełni… Czy można sobie wyobrazić lepszy czas na aktualizację?

Co nowego?

Widzieliście to? Tam, pod łóżkiem… Coś przed chwilą spod niego wyjrzało. Nie widzieliście? Najwyraźniej nie jesteście dziećmi!

Docierają do nas plotki o dziwnych hałasach zakłócających spokojny sen dzieciaków. Wiele wskazuje na to, że pod ich łóżkami mogły zamieszkać potwory. Ne ma się jednak czego bać. Wystarczy kilka psiknięć środkiem odstraszającym potwory, by nieproszony gość odpełzł tam, skąd przybył (rzecz jasna odstraszacza można też użyć zapobiegawczo – w końcu do tego tak naprawdę służy).

Z drugiej strony… Po co przepędzać kogoś, z kim można się zaprzyjaźnić? Odważniejsze urwisy mogą próbować zapoznać się z niecodziennym gościem i zaskarbić sobie jego sympatię.

Być może jednak po prostu chcecie, by Wasze Simowe dzieciaki mogły smacznie spać. Jeśli tak właśnie jest, umieśćcie w ich pokojach lampę ścienną „Obrońca Ulala”, która skutecznie zniechęci wszelkie monstra do zakłócania ich spokoju. Pamiętajcie, że potwór spod łóżka boi się światła słonecznego.

Problemy ogólne

  • Rozwiązaliśmy problem sprawiający, że starsi Simowie przypominali czerstwe… zasuszone… zombie. Innymi słowy, ich zmarszczki były naprawdę głębokie. Seniorzy nie będą już wyglądać jak żywe trupy, tylko jak zwyczajni żywi Simowie.

  • Informacja „Dni do następnej grupy wiekowej” na panelu Simologii będzie się teraz wyświetlać niezależnie od tego, w której części paska wieku umieścicie kursor.

    • Z lewej… z prawej… prawie na środku… Nic nie zmieni faktu, że dni Waszych Simów są policzone.

      • Myślicie, że Simowie wiedzą o swoim pasku wieku?

        • Może czują się niczym bohaterowie Ucieczki Logana, Terminatora 2 albo Zapłaty

          • Tego ostatniego filmu pewnie nie powinno się przytaczać, ale wiecie co? Mnie się on całkiem podobał. Stało się. Powiedziałem to.

  • Interakcja „Zjedz” nie będzie się już mylnie nazywać „Zjedz potrawę molekularną i naucz się ją przyrządzać” w przypadku dań, które nie należą do kuchni molekularnej.

    • Jak zapewne wiecie, „niepoprawne” używanie cudzysłowu może „dezorientować” czytelników i wywoływać u nich wrażenie, że „to, co autor ma na myśli” ma wydźwięk sarkastyczny.

  • Usunęliśmy problem z elementami, które były nieprawidłowo oznaczone jako męskie/damskie lub w ogóle nie posiadały oznaczeń. Oto wprowadzone poprawki:

    • Element „ymhair_Sp05LongFront” został oznaczony jako męski.

    • Element „ymTop_SP05Basic” został oznaczony jako męski.

    • Element „yfAcc_EarScoop” został oznaczony jako damski.

    • Element „yfBottom_EF10SwimBikiniMetalFront” został oznaczony jako damski.

  • Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że Simowie nie mogli zatrudnić miksologa do opieki nad barem.

    • Miksologowie powrócili i z pewnością nieźle namieszają.

    • Przyrostek „-olog” odnosi się do osoby, która zajmuje się daną dziedziną nauki lub posiada na jej temat rozległą wiedzę.

      • Zawsze wydawało mi się, że mykolog to osoba, która może mnie nauczyć sprytnych sztuczek… Niestety okazało się to nieprawdą.

Dzień w Spa

  • Simowie biorący kąpiel błotną nie będą już nosić na twarzach losowych malunków.

Zjedzmy na mieście

  • Zlikwidowaliśmy łysy placek z tyłu fryzury „ym_GP03SlickBackWavy”.

    • Przeszczep przebiegł pomyślnie, nowe włosy są w 100% naturalne… Nie dodaliśmy też żadnych substancji chemicznych ani sztucznych słodzików.

  • Po otwarciu raportu „Obejrzyj podsumowanie zmiany” w menu restauracji nie będzie się już wyświetlać nieprawidłowa informacja o zysku netto.

    • Naprawiliśmy błąd, który powodował, że kwoty były niepoprawnie dodawane przy każdym wywołaniu okna.

  • Usunęliśmy błąd sprawiający, że reklamy restauracji miały niewielki lub zerowy wpływ na liczbę klientów odwiedzających lokal.

Witaj w Pracy

  • Naprawiliśmy błąd interfejsu, który sprawiał, że sklepy wyglądały na otwarte, mimo że Sim opuścił parcelę.

  • Pacjenci nie będą się już resetować, gdy lekarz spróbuje ich zbadać lub zmierzyć im temperaturę.

Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za Wasze opinie, zgłoszenia błędów i nieustające wsparcie. To dzięki Wam możemy ciągle doskonalić grę!

– SimGuruGnome


{hashtag=aktualizacja}

About Author

Comment here