The Sims™ 4

Pakiet nadchodzi, postęp historii będzie inny, Studia niepewne

<>Zanim nieuniknione „x zostanie zapowiedziane”, muszę ocenić okładkę nowego pakietu. Tak, tworzymy coś. Tak jak Wam mówiłem wiele razy.

<>Dziś rano podkładamy głosy. Rosey i Jackie przewodzą.

<>Kiedy mówisz ,,my”, czy masz na myśli też siebie?

<>Ja tylko słucham. Jestem jednym z głównych pisarzy scenariusza. Mamy tu tez dyrektora audio, projektanta dźwięku i talent, który czyta.

<>Jak często podkładacie głosy w każdym pakiecie?

<>Za każdym razem, gdy tworzymy interakcję towarzyską lub interakcję z obiektem do czegokolwiek.

<>Jakie są szanse na to, że dostaniemy postęp historii w The Sims 4 (np. autonomiczne prace, ciąże, itd.)?

<>Myślę, że zrobimy coś innego, aby ostatecznie poprawić doświadczenie pod tym względem. Pewnie nie będzie to ,,postęp historii”, o jakim ludzie myślą.

<>Czy możecie połączyć siły z Marvelem i stworzyć ich kostiumy superbohaterów w Stwórz Sima?

<>Łatwiej powiedzieć niż zrobić.

<>A co z mocami superbohaterów?

<>To jest trudne. The Sims nie jest stworzone do walk i bitew i do wielkich światowych zmian. Myślę, że moglibyśmy zrobić super bazę, dynamikę drużyny, kostiumy, trenowanie. Możemy zrobić scenę Hovera z Avengersów, ale nie bitwę w New York City.

<>A dlaczego oni muszą walczyć?

<>Głównie przez to, co się dzieje w komiksach. Musimy się zastanowić jak zrównać The Sims z oczekiwaniami z komiksów.

<>Pakiet stworzony przez społeczność, Wielkie Pranie, był bardzo popularny i odniósł sukces. Czy spróbujecie zrobić kolejny projekt prowadzony przez wkład społeczności?

<>Byliśmy zadowoleni z tego, jak wyszedł ten pakiet.

<>Jest jakaś szansa na to, że dostaniemy makijaż, który lepiej pasuje do ciemniejszych odcieni?

<>Coraz częściej i częściej nad tym pracujemy. W szczególności probujemy uwzględniać czarnoskóre kobiety na naszych okładkach pakietów. To dla nas długa droga i dziękujmy za cierpliwość.

<>Czy możemy dostać makijaż, który lepiej wygląda na ciemniejszych odcieniach skóry?

<>Dodaliśmy nową szminkę i makijaż do oczu z sierpniową Karaibską aktualizacją. Wciąż borykamy się z dobrym makijażem na policzki. Jest to dla nas ważne, słyszymy Was i staramy się to poprawić.

<>Czy więcej cech osobowości to coś, co moglibyście dodać w przyszłości?

<>Cechy są świetne. Lubimy je dodawać, kiedy są jakieś dobre do wrzucenia.

<>Więc dlaczego widzimy tak mało cech i aspiracji?

<>Dodajemy aspiracje i cechy do każdego pakietu rozgrywki i dodatku. Mniej więcej. Dodajemy też dużo bonusów i nagród, które są jak cechy. Po prostu nie zawsze nazywają się cechami.

<>Czy będziemy mogli wybrać takie rzeczy jak szwagier, ciotka, chłopak, dziewczyna, wujek w Stwórz Sima?

<>To jest coś, co chcielibyśmy dodać.

<>Dlaczego mężczyźni w The Sims 4 nie mają jabłka Adama?

<>To nie jest ważny szczegół, który byłby rzeczywiście widoczny.

<>Czy byłoby możliwe dodanie basenów dla małych dzieci do gry podstawowej? Kostiumy dla małych dzieci są bezużyteczne bez Czterech Pór Roku.

<>To jest znaczący kawałek zawartości dla ludzi, którzy zapłacili za Cztery Pory Roku.

<>Dobrze, mam jeszcze dwa pytania. Czy możecie dodać więcej całych rodzin do biblioteki dla graczy na konsolach? I czy kiedykolwiek myśleliście o dodaniu hoteli do The Sims 4?

<>Zobaczymy i tak.

<>Czy dostaniemy w przyszłości plaże? Czy jest to możliwość, czy całkiem nie wchodzi w rachubę przy TS4?

<>Są one możliwe.

<>Hej Grant. Jakiś czas temu pisałeś, że chciałbyś uaktualnić niemowlęta, czy wciąż zamierzasz to zrobić?

<>Chciałbym , żebyśmy to zrobili. Nie mam pojęcia kiedy.

<>Czy Studia w The Sims 4 są na Waszej liście rzeczy do zrobienia?

<>Może. Nie jesteśmy pewni.

<>Dlaczego nie jesteście pewni?

<>Myślimy bardziej o wszystkich rzeczach, które możemy zrobić i decydujemy, na których się skupić i kiedy.

<>Czy dostaniemy gry na jedną osobę, a nie takie jak w Spotkajmy Się?

<>Nie jestem pewien. Trudno jest spędzić czas nad czymś, co nie jest do końca ,,nowe”.

<>Od czego zależna jest tematyka nowego dodatku?

<>Ankiety, opinie fanów (fora, Twitter, itd.), opinie od Game Changers, dane sprzedaży The Sims z przeszłości, rzeczy, które zespół chce stworzyć, trendy kulturowe.

<>Czy kobiety mogą dostać torebki w Stwórz Sima?

<>Torebki, torby, plecaki są *niewiarygodnie* trudne.

<>Przez to, jak aktualnie działają animacje?

<>Animacje, istniejące szkielety, dużo czynników. To jedna z tych rzeczy, która może nie być warta ceny, za którą trzeba ją stworzyć.

<>Czy jest możliwość kurtek, które można nałożyć na ubrania?

<>Podzieliliśmy ubrania na górę, dół i całe ciało, więc na razie pewnie nie.

<>Czy coś jak The Sims 3: Rajska Wyspa jest możliwe w The Sims 4?

<>Jak już mówiłem, jest to możliwe. Ale większość rzeczy jest możliwych.

<>Jak bardzo możliwe jest, żeby zamienić ukryte parcele w parcele mieszkalne?

<>Wstecz? Niezbyt możliwe. W przyszłości? Nie lubimy tego robić właśnie z tego powodu. Żyj i ucz się.

<>Kto tworzy Simów miastowych?

<>Zespół od otoczenia.

<>Czego nauczyliście się z TS3 i probowaliście przezwyciężyć w TS4?

<>Potrzebuję więcej niż 280 znaków. Cały czas się uczymy.

<>Kiedy pracujesz nad pakietem, czy pracujesz nad wszystkim, czy czymś bardziej specyficznym?

<>Jako główny producent bardziej zajmuje się wyborem tematyki, wczesnymi decyzjami oraz marketingiem. Ludzie tacy jak Dave i Jill i Steph nadzorują pakiety jako kierownicy. A FP/Projektanci zajmują się indywidualnymi aspektami gry.

<>Czy jest jakaś metoda na to, w której kolejności naprawiacie błędy?

<>Oceniamy błędy na podstawie wkładu społeczności (mamy oceny oparte na opinii społeczności i dziennie problemy do oszacowania). Oceniamy na podstawie naszego własnego doświadczenia. Patrzymy gdzie rzeczy się mieszczą i naprawiamy jak najwięcej możemy i jak najszybciej możemy.

<>Zrobiliście coś w biurze, żeby uczcić 4 rok The Sims 4?

<>Zwykle coś robimy. Jestem pewny, że coś wymyślimy… ale jesteśmy tacy zajęci…

About Author