NowinkiThe Sims™ 4

Pierwsze spojrzenie na CAS i Glimmerbrook. Twórcy ujawniają rozgrywkę z pakietu Kraina magii

Podczas oficjalnego pokazu na żywo, twórcy ponownie uchylili rąbka tajemnicy na temat nadchodzącego wielkimi krokami pakietu Kraina magii.

Podczas live’a mogliśmy zobaczyć niektóre nowości z CAS Sima, nowy świat – Glimmerbrook, rozgrywkę oraz nowości z trybu budowania.

Nowości z tworzenia Sima

Dorosła Simka: cztery nowe fryzury, cztery akcesoria do włosów: para kolczyków, dwa naszyjniki, czapka, trzy makijaże: szminka, eyeliner i makijaż całej twarzy, osiem pełnych strojów, sześć bluzek, cztery pary spodni/spódniczek, dwie pary butów, pięć akcesoriów do ciuchów: dwa bransoletki, jedna bransoletka na ramię, dwie pary leginsów.

Dorosły Sim: dwie fryzury, osiem bluzek, dwie pary spodni, cztery pełne stroje, trzy pary butów.

Aspiracje: zaklęcia i czary (Sim pragnie głębokiej wiedzy o sztukach magicznych), przygotowywanie mikstur.

Miasto Glimmerbrook – pięć parcel (cztery po 30×20, jedna 40×30), jedna pusta parcela, jeden pusty dom, dwa zamieszkałe domy, bar. Wszystkie pory roku (jeżeli mamy zainstalowany dodatek The Sims 4 Cztery pory roku) będą działać prawidłowo.

Pakiet ‘Kraina magii’: Każdy styl magii ma swojego mędrca. W Krainie magii znajdują się 4 latające platformy, do których mamy dostęp. Istnieją portale między poszczególnymi platformami. Dostęp do każdej platformy możemy uzyskać za pomocą portali lub magii (magiczna miotła, teleportacja). Kraina magii jest pełna latających przedmiotów, mebli i budynków, które się rozdzieliły. Za pomocą kodu: bb.showhiddenobjects, w trybie budowania możemy znaleźć stragany. Jest bardzo dużo miejsca, w którym nasi Simowie mogą przebywać, tak długo jak chcą. Parcele możemy edytować za pomocą kodów, ale nie będzie można zmienić ich typu.

Rozgrywka

Portal magiczny znajdujący się na końcu świata Glimmerbrook może służyć do podróżowania do Krainy magii samotnie lub z innymi osobami.

Podczas próby udania się do magicznej krainy pojawi się ekran, aby upewnić się, czy chcemy podróżować.

Dzieci mogą mieć chowańce. Chowańce pomagają nam zdobywać punkty, przechodzić kolejne rangi a ostatecznie chronić naszych Simów przed śmiercią.

Nasi Simowie mogą mieć magiczne pojedynki w dowolnym miejscu.

Jednym ze sposobów, by zostać czarnoksiężnikiem, jest po prostu poprosić mędrca z Krainy magii, by zostać nim. Następnie musimy zebrać kule w magicznym świecie i zwrócić je mędrcowi, którego poprosiliśmy o zostanie czarnoksiężnikiem. Możemy spotkać trzech różnych mędrców.

Aby pozbyć się magicznych zdolności, możemy poprosić o prawo do rozwiązania jednego z trzech mędrców w magicznym świecie. Pozbycie się magicznych mocy z naszego Sima pozbędzie się również wszystkich przekleństw, które otrzymaliśmy.

W sumie będzie 20 zaklęć i 15 mikstur.

W menu potrzeb możemy zobaczyć magiczną energię naszego Sima. Przeładowana energia magiczna może dać naszemu Simowi negatywne nastroje, które mogą również prowadzić do śmierci.

Im więcej magicznych interakcji wykonujemy, tym szybciej awansujemy. W sumie jest pięć stopni. Z każdą rangą będziemy mogli odblokowywać nowe profity.

Możemy uczyć się czarów poprzez księgę czarów. Istnieją pewne książki, które możemy kupić w Krainie magii, które pomogą nam nauczyć się określonych zaklęć. Niektóre tomy wymagają określonych rang.

Kryształy są jednym z głównych składników mikstur i są wymagane do mikstur wyższego poziomu. Składniki można kupić na straganie w magicznym świecie. Na stoisku będą oferowane tylko niektóre.

Chowańcy mogą się zmęczyć i zaleca się, aby nie zwiększać ich energii.

Miotły i różdżki możemy układać w stosy w ekwipunku naszego Sima. Jeśli mamy ich kilka możemy ustawić preferencje, aby określona różdżka lub miotła stała się naszą ulubioną, aby Simowie zawsze używali ich w razie potrzeby.

Istnieją dwie wersje kotła: fantazyjny i zardzewiały.

Jednocześnie maksymalnie czterech Simów może zaparzyć miksturę.

Możesz mieć jednocześnie maksymalnie trzy klątwy. W grze jest dziesięć różnych.

Robienie jedzenia w kotle da w sumie 12 porcji.

Łącznie jest pięć różnych rodzajów pojedynków.

Jeśli będziemy chcieli trenować i uczyć się od mędrców, musimy się z nimi najpierw zaprzyjaźnić.

Jeśli rzucimy złe zaklęcia wokół innych Simów, będą oni reagować szokiem i zaskoczeniem.

Zmarli magowie mają specjalne nagrobki i urny.

Tryb budowania: cztery stylowe pokoje, dzieci magików będą miały własną specjalną kołyskę, istnieje wiele elementów gry, takich jak: miotły, różdżki, mikstury i inne, które możemy uzyskać za pomocą kodu: bb.showhiddenobjects.

About Author

Hey, Hi, Hello! Nazywam się Anna i na Sims True Life będziecie mogli poczytać ode mnie między innymi takie treści jak: stylizacje, modyfikacje czy nowinki. Interesuje się Simsami, bullet journal oraz serialami!

Comment here